Білім беру ұйымдарының пән мұғалімдері мен әдіскерлеріне арналған педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсының «Авторлық бағдарламаны әзірлеу және қолданысқа енгізу жолдары» тақырыбындағы білім беру бағдарламасы
1-тарау. Жалпы ережелер
- Білім беру ұйымдарының пән мұғалімдері мен әдісерлерлеріне арналған педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсының «Авторлық бағдарламаны әзірлеу және қолданысқа енгізу жолдары»» тақырыбындағы білім беру бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама).
- Бағдарлама білім беру ұйымдарының пән мұғалімдерін, әдісерлер мен барша мамандарын оқытуға, олардың кәсіби шеберлігін дамытуға бағытталған.
2-тарау. Глоссарий
автор – шығармашылық еңбегімен ғылым, әдебиет, өнер туындыларын, соның ішінде оқу және/немесе әдістемелік материалдарды жасаған жеке тұлға;
авторлық ұжым – серіктес авторлар ретінде жинақталған жеке тұлғалар тобы;
апробация – эксперимент түрінде танысу;
әдіскер – нақты оқу пәнін (оқу пәндерін) оқыту әдістемесі саласының маманы;
оқу-әдістемелік жұмыс — білім беру үдерісін оқытушылық, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарға жеткізу үшін психологиялық-педагогикалық, дидактикалық-әдістемелік және оқу-материалдық объектілермен қамтамасыз ету бойынша білім беру ұйымының қызметі.
әзірлеуші – оқу әдебиеттерінің мазмұнын жобалаумен, мазмұндаумен және ресімдеумен айналысатын жеке немесе заңды тұлға;
баспа – баспа өнімін дайындау мен басып шығаруды жүзеге асыратын кәсіпорын;
оқу-әдістемелік кешен (ОӘК) – білім алушының оқу пәні (пәндер) бойынша білім мазмұнын меңгеруін қамтамасыз етуге бағытталған және оқулыққа ілеспе болатын жекелеген оқу және әдістемелік басылымдардың жиынтығы;
оқу басылымы – нақты білім беру (оқу) бағдарламасы бойынша білім беру процесінде пайдалануға арналған басылым;
оқу-әдістемелік құрал (бұдан әрі – ОӘҚ) – оқыту пәнін, оның тарауын, бөлігін оқыту және меңгеру немесе тәрбиенің әдістемелері бойынша материалдарды қамтитын оқу басылымының түрі;
сарапшы – сараптама жүргізуге тартылатын, білім беру, ғылым, техника және басқа да салаларда кем дегенде бес жыл еңбек өтілі және тиісті біліктілігі бар жеке тұлға;
элективті курс – білім алушылардың таңдауы бойынша курс, білім алушылардың білім дайындығын кеңейтуге бағытталған оқу жоспарының вариативті компонентінің құрамдас бөлігі.
оқу жүктемесінің инвариантты компоненті – білім беру ұйымдарында типіне, түріне және меншік нысанына, сондай-ақ оқыту тіліне қарамастан барлық білім алушылардың оқып білуі үшін міндетті оқу пәндерін айқындайтын үлгілік оқу жоспарының құраушы компоненті
оқу жүктемесінің вариативтік компоненті – білім алушылардың білімге деген қажеттіліктеріне сәйкес білім беру ұйымдары айқындайтын үлгілік оқу жоспарының құраушы компоненті;
3-тарау. Бағдарлама тақырыптары
1 модуль Кіріспе және заңнамалық бөлім |
1.1. Мұғалімнің шығармашылық ізденісіне негіз болатын нормативтік‑құқықтық құжаттар. |
1.2. Мұғалімнің авторлық ізденісінің жинақталып, құжатталуы (үйірме, қолданбалы курс, элективті курс, факультатив) |
|
1.3. Авторлық бағдарлама жасау талаптары, рәсімделуі. Республикалық сараптау кеңесі ережесі |
|
2 модуль Мазмұндық бөлім 14 сағат |
2.1. Авторлық жобаның тақырыбын таңдау, мақсатын, жұмыс түрлері мен тәсілдерін, айқындау, |
2.2. Жоба бекіту ізденісі (әдістемелік бірлестік, педагогикалық кеңес, шығармашылық орталықтары) |
|
2.3. Авторлық бағдарламаның мақсаты, сағаттық жүктемесі, және т.б. |
|
2.4. Оқушының жас ерекшелігі мен қызығушылығы бойынша жасалатын бағдарламалар, |
|
2.5. Авторлық бағдарламаның пәндік білім, танымдық білім, ғылыми ізденіске негізделу ерекшеліктері |
|
3 модуль Тәжірибелік алаң — 36 сағат |
3.1.Авторлық жобасын толықтыру (бағдарлама, кешен т.т.) |
3.2.Әріптестермен талқылау, сабақ тақырыптары бойынша материалдарды даярлау |
|
3.3. ШШБ орталығымен жоба жөнінде кеңес алып, сынып оқушыларымен сабақтар өткізіп көріп, жобаға өзгеріс енгізу |
|
3.4. Өзгертілген жобаны әдістемелік бірлестікте қарау, талдау, бекіту туралы |
|
3.5. Жобаны мектеп (педагогикалық, әдістемелік) кеңесіне талқылауға ұсыну жолдары |
|
3.6. Авторлық жобасын толықтыру (бағдарлама, кешен т.т.). Жазылатын пікір талаптарымен танысу |
|
4 модуль Нәтиже алаңы — 24 сағат |
4.1. Авторлық жобаны қорғау |
4.2. Жобаны ШШБ орталығында талдау, бекіту туралы |
|
4.3.Шығармашылық нәтиже, әдістемелік жазбалар |
|
4.4. «Мұғалімнің шығармашылығы: өзіндік бағдар, даму, нәтиже» |
|
4.5. Жобаны білім беру ұйымдарында талдау, бекіту |
4-тарау. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері, күтілетін нәтижелер
- Бағдарламаның мақсаты білім беру саласы қызметкерлерінің кәсіби шығармашылығын шыңдау, авторлық бағдарламаны әзірлеу және қолданысқа енгізу ізденісіне бағдар беру.
- Бағдарламаның міндеттері:
- Авторлық бағдарлама даярлау ізденісіне негіз болатын нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру;
- Тыңдаушыларды авторлық бағдарлама жасау ізденісі ерекшеліктерімен таныстыру;
- Авторлық бағдарлама талаптарымен танысу, бағдарламалар түрлері жөніндегі ақпараттармен таныстыру;
- «Педагог шеберханасы», «Тәжірибелік алаң» «Нәтиже алаңы» бөлімдері бойынша мұғалімнің жоба жасау ізденісін ұштау;
- Үздіксіз тәжірибе нәтижесіне жұмыс жасайтын шығармашыл топ құру.
- Ұлттық құндылықтарға негізделген оқу-тәрбие жұмысының өзекті мәселелері бойынша тәжірибе алмасу;
- Тыңдаушылар курс аяқталғаннан кейін:
- Авторлық бағдарлама даярлау ізденісіне негіз болатын нормативтік-құқықтық құжаттармен танысады, өз жұмысында қолданады;
- Авторлық бағдарлама ерекшеліктерін біледі, бағдарлама жасау талаптарын меңгеріп, бағдарлама түрлерімен жұмыс жасайды;
- Үздіксіз тәжірибе нәтижесіне жұмыс жасайтын шығармашыл топ құрылады.
5-тарау. Бағдарламаның құрылымы мен мазмұны
- Бағдарлама «Құқықтық‑нормативтік білім», «Тәжірибелік алаң», «Нәтиже алаңы» модульдарына топтастырылып, тыңдаушылардың сабақ беру ізденісін ұштау, оқушы қызығушылығына бағдар беріп, сабақты қызықты әрі мазмұнды өткізуіне бағыт бағдар беру, әріптестік қауымдастық құру көзделеді.
- Модульдердің мазмұны осы Бағдарламаның қосымшасына сәйкес оқыту-тақырыптық жоспарға (бұдан әрі – ОТЖ) негізделеді.
Вариативті модульдің тақырыптары тыңдаушылардың кіріс сауалнамасы негізінде анықталады.
1модуль . Кіріспе және заңнамалық бөлім. Мұғалімнің шығармашылық ізденісіне негіз болатын нормативтік‑құқықтық құжаттар туралы айтылады. Мұғалімнің авторлық ізденісінің жинақталып, құжатталуы (үйірме, қолданбалы курс, элективті курс, факультатив) туралы түсініктер. Авторлық бағдарлама жасау талаптары, рәсімделуі туралы айтылады.
2 модуль мазмұндық бөлім. Авторлық жобаның тақырыбын таңдау, мақсатын, жұмыс түрлері мен тәсілдерін, айқындау, Жоба бекіту ізденісі (әдістемелік бірлестік, педагогикалық кеңес, шығармашылық орталықтары) туралы. Авторлық бағдарламаның мақсаты, сағаттық жүктемесі, және т.б. Оқушының жас ерекшелігі мен қызығушылығы бойынша жасалатын бағдарламалар, Авторлық бағдарламаның пәндік білім, танымдық білім, ғылыми ізденіске негізделу ерекшеліктері туралыбілім беріледі.
3 модуль «Тәжірибелік алаң» деп аталады Тыңдаушылардың өз бетінше жұмыс жасауына бағыт бағдар беріледі. .Авторлық жобасларын толықтырады (бағдарлама, кешен т.т.) .Әріптестермен талқылау, сабақ тақырыптары бойынша материалдарды даярлау жұмыстарын жүргізеді. ШШБ орталығымен жоба жөнінде кеңес алып, сынып оқушыларымен сабақтар өткізіп көріп, жобаға өзгеріс енгізіледі. Өзгертілген жобаны әдістемелік бірлестікте қарау, талдау, бекіту туралы білімдерін толықтырады. Жобаны мектеп (педагогикалық, әдістемелік) кеңесіне талқылауға ұсыну жолдары, пікірлер алу мәселелері қарастырылады. Авторлық жобасын толықтыру (бағдарлама, кешен т.т.).
4 модуль. Нәтиже алаңы. Авторлық жобаны қорғау жолдары. Жобаны ШШБ орталығында талдау, бекіту. Шығармашылық нәтиже, әдістемелік жазбалар. «Мұғалімнің шығармашылығы: өзіндік бағдар, даму, нәтиже» тақырыбындағы семинар. Жобаны білім беру ұйымында талдау, бекіту.
6-тарау. Оқу процесін ұйымдастыру
- Біліктілікті арттыру курстары:
- осы Бағдарламаның 1-қосымшасына сәйкес күндізгі оқу режиміндегі курстың оқу-тақырыптық жоспары (бұдан әрі – ОТЖ) бойынша күндізгі оқу режимінде ұйымдастырылады. Күндізгі оқу курстарының ұзақтығы 80 академиялық сағатты құрайды. Бір апталық күндізгі оқу курстарын ұйымдастыру кезінде ОТЖ-дағы сағаттар саны екі есеге қысқарады, сабақтардың тақырыптары мен өткізу формасы өзгеріссіз қалады;
- Тыңдаушылардың білімін бақылау мен бағалау мақсатында өзіндік жұмыс, жобалау жұмысы, шағын сабақ (шағын іс-шара) таныстырылымы, қорытынды тестілеу, сондай-ақ, аралас оқу режимінде аралық тестілеу өткізіледі. Тыңдаушылардың өзіндік жұмыстарына арналған тапсырмалар, тест тапсырмалары, жоба жұмыстарының және шағын сабақтардың (шағын іс-шаралардың) тақырыптары курстың оқу-әдістемелік кешеніне (бұдан әрі – ОӘК) енгізілген.
- Білім беру процесі оқытудың келесі интерактивті түрлері мен әдістерін қамтиды: дәрістер, семинарлар, тәжірибелік жұмыс, көшпелі тәжірибелік сабақтар, тренингтер, шеберлік сыныптар, конференциялар, дөңгелек үстелдер, шағын сабақтың (шағын іс-шараның) таныстырылымы, рөлдік ойындар, кейс әдістері, бейнефильмдерді талқылау, сұрақтарды бірлесіп шешу, сондай-ақ аралас оқу режимінде вебинар, онлайн-форум, онлайн-кеңес және тыңдаушының өз бетімен оқуы.
Тыңдаушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейін анықтау үшін профессор-оқытушылар құрамы Бағдарлама мазмұнын меңгеруді бағалаудың критерийлері мен параметрлерін әзірлеп, курстың ОӘК-не енгізеді.
Білім беру ұйымдарының пән мұғалімдері мен, әдісерлерлеріне арналған педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсының «Авторлық бағдарламаны әзірлеу және қолданысқа енгізу жолдары» тақырыбындағы білім беру бағдарламасына 1- қосымша
Күндізгі оқу режиміндегі курстың оқу-тақырыптық жоспары
№ |
Сабақтың тақырыптары
|
Дәріс |
Таңдау бойынша сабақ |
Практикалық сабақ |
семинар |
Тренинг |
Шеберлік класс |
Дөңгелек үстел |
жобалау таныстырылымы |
Барлығы |
1 модуль Кіріспе және заңнамалық бөлім |
4 |
|
2 |
2 |
2 |
|
|
|
10 |
|
1.1. |
Мұғалімнің шығармашылық ізденісіне негіз болатын нормативтік‑құқықтық құжаттар. |
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
1.2. |
Мұғалімнің авторлық ізденісінің жинақталып, құжатталуы (үйірме, қолданбалы курс, элективті курс, факультатив) |
2 |
|
|
2 |
|
|
|
|
|
1.3. |
Авторлық бағдарлама жасау талаптары, рәсімделуі. Республикалық сараптау кеңесі ережесі |
2 |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
2 модуль . Мазмұндық бөлім |
2 |
2 |
4 |
8 |
2 |
4 |
|
|
22 |
|
2.1. |
Авторлық жобаның тақырыбын таңдау, мақсатын, жұмыс түрлері мен тәсілдерін, айқындау, |
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
4 |
2.2. |
Жоба бекіту ізденісі (әдістемелік бірлестік, педагогикалық кеңес, шығармашылық орталықтары) |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
|
4 |
2.3. |
Авторлық бағдарламаның мақсаты, сағаттық жүктемесі, және т.б. |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
4 |
2.4. |
Оқушының жас ерекшелігі мен қызығушылығы бойынша жасалатын бағдарламалар, |
|
|
2 |
2 |
|
|
|
|
4 |
2.5. |
Авторлық бағдарламаның пәндік білім, танымдық білім, ғылыми ізденіске негізделу ерекшеліктері |
|
|
|
2 |
|
4 |
|
|
6 |
3 модуль. Тәжірибелік алаң |
4 |
|
8 |
6 |
6 |
4 |
|
|
28 |
|
3.1. |
Авторлық жобасын толықтыру (бағдарлама, кешен т.т.) |
2 |
2 |
|
|
4 |
||||
3.2. |
Әріптестермен талқылау, сабақ тақырыптары бойынша материалдарды даярлау |
4 |
|
|
4 |
|||||
3.3. |
ШШБ орталығымен жоба жөнінде кеңес алып, сынып оқушыларымен сабақтар өткізіп көріп, жобаға өзгеріс енгізу |
2 |
4 |
|
|
6 |
||||
3.4. |
Өзгертілген жобаны әдістемелік бірлестікте қарау, талдау, бекіту туралы |
4 |
|
|
4 |
|||||
3.5. |
Жобаны мектеп (педагогикалық, әдістемелік) кеңесіне талқылауға ұсыну жолдары |
4 |
|
|
4 |
|||||
3.6. |
Авторлық жобасын толықтыру (бағдарлама, кешен т.т.). Жазылатын пікір талаптарымен танысу |
6 |
|
|
6 |
|||||
4 модуль. Нәтиже алаңы |
2 |
|
6 |
|
|
4 |
2 |
6 |
20 |
|
4.1. |
Авторлық жобаны қорғау |
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
4 |
4.2. |
Жобаны ШШБ орталығында талдау, бекіту туралы |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
4 |
4.3. |
Шығармашылық нәтиже, әдістемелік жазбалар |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
6 |
4.4. |
«Мұғалімнің шығармашылығы: өзіндік бағдар, даму, нәтиже» |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
4 |
4.5. |
Жобаны білім беру ұйымдарында талдау, бекіту |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
2 |
Барлығы |
12 |
2 |
20 |
16 |
10 |
12 |
2 |
6 |
80 |
Ескертпе: 1 академиялық сағат – 45 минут.
7-тарау. Бағдарламаның оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуі
1 модуль. Кіріспе және заңнамалық бөлім. Мұғалімнің шығармашылық ізденісіне негіз болатын нормативтік‑құқықтық құжаттар туралы айтылады. Мұғалімнің авторлық ізденісінің жинақталып, құжатталуы (үйірме, қолданбалы курс, элективті курс, факультатив) туралы түсініктер. Авторлық бағдарлама жасау талаптары, рәсімделуі туралы айтылады. Республикалық сараптау кеңесінің ережесі таныстырылып талданады.
Қаралатын құжаттар: Білім туралы заң: Білім беру бағдарламалары. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламалары. Мамандандырылған жалпы білім беретін оқу бағдарламалары. Арнайы оқу бағдарламалары. Қосымша білім беретін білім беру бағдарламалары. Эксперименттік білім беру бағдарламалары.
Авторлық бағдарлама жасау талаптары, рәсімделуі.
Республикалық сараптау кеңесінің ережесі.
2 модуль мазмұндық бөлім. Авторлық жобаның тақырыбын таңдау, мақсатын, жұмыс түрлері мен тәсілдерін, айқындау, Жоба бекіту ізденісі (әдістемелік бірлестік, педагогикалық кеңес, шығармашылық орталықтары) туралы. Авторлық бағдарламаның мақсаты, сағаттық жүктемесі, және т.б. Оқушының жас ерекшелігі мен қызығушылығы бойынша жасалатын бағдарламалар, Авторлық бағдарламаның пәндік білім, танымдық білім, ғылыми ізденіске негізделу ерекшеліктері туралы білім беріледі.
Қаралатын тақырыптар: Авторлық жобаның тақырыбын таңдау, мақсатын, жұмыс түрлері мен тәсілдерін, айқындау. Жоба бекіту ізденісі (әдістемелік бірлестік, педагогикалық кеңес, шығармашылық орталықтары). Авторлық бағдарламаның мақсаты, сағаттық жүктемесі, және т.б. Оқушының жас ерекшелігі мен қызығушылығы бойынша жасалатын бағдарламалар. Авторлық бағдарламаның пәндік білім, танымдық білім, ғылыми ізденіске негізделу ерекшеліктері.
Бастауыш, негізгі орта жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстар.
Типтік оқу бағдарламасын қарастыру.
Жалпы білім беру ұйымдарының (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру) түрлері бойынша қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес енгізілетін қолданбалы курс бағдарламалары туралы.
Вариативті оқу бағдарламаларын қарастыру.
Таңдау бойынша курстарды жүргізу ерекшеліктері.
3 модуль. Тәжірибелік алаң. Бұл модульде «Тәжірибелік алаң» деп аталады. Авторлық жобаға нақты тақырыптар таңдалады (бағдарлама, кешен т.т.). Тыңдаушылардың өз бетінше жұмыс жасауына бағыт бағдар беріледі. Авторлық жобаларын толықтырады (бағдарлама, кешен т.т.) .Әріптестермен талқылау, сабақ тақырыптары бойынша материалдарды даярлау жұмыстарын жүргізеді. ШШБ орталығымен жоба жөнінде кеңес алып, сынып оқушыларымен сабақтар өткізіп көріп, жобаға өзгеріс енгізіледі. Өзгертілген жобаны әдістемелік бірлестікте қарау, талдау, бекіту туралы білімдерін толықтырады. Жобаны мектеп (педагогикалық, әдістемелік) кеңесіне талқылауға ұсыну жолдары, пікірлер алу мәселелері қарастырылады. Авторлық жобасын толықтыру (бағдарлама, кешен т.т.).
Қаралатын тақырыптар: Әріптестермен талқылау, сабақ тақырыптары бойынша материалдарды жинақтау және біріктіру. ШШБ орталығынан жоба бойынша кеңес алып, сынып оқушыларымен сабақтар өткізіп көріп, жобаға өзгеріс енгізу. Өзгертілген жоба бойынша бағдарлама жазу талаптарын ескере отырып құжатты рәсімдеу, әдістемелік бірлестікте қарау, талдау, бекіту туралы ақпараттар беру.
Жобаны мектеп (педагогикалық, әдістемелік) кеңесіне талқылауға ұсыну жолдары
Авторлық жобасын толықтыру (бағдарлама, кешен т.т.). Жазылатын пікір талаптарымен танысу.
4 модуль. Нәтиже алаңы. Білім беру ұйымдары үшін таңдау бойынша курстар, элективті курстар бейін алды даярлық және бейіндік оқыту жүйесінде маңызды рөл атқарады және негізгі, жалпы орта білім беру деңгейінде оқу процесінің вариативті жүйесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Білім беру ұйымдары таңдау бойынша курстарды, элективті курстарды оқушылар мен олардың ата – аналарының таңдауына сәйкес анықтайды.
Нәтиже алаңы модулінде дайын болған авторлық өнімді қолданысқа енгізу жолдары қарастырылады. Мектеп ортасында қолдану мен әрі қарай саты бойынша жылжыту жолдары түсіндіріледі. Әр кезеңнің талаптары, әріптестер арасында тәжірибе алмасу алаңында талқылау.
Қаралатын тақырыптар: Авторлық жобаны қорғау. Жобаны білім беру ұйымында талқылау, бекіту туралы. Шығармашылық нәтиже, әдістемелік жазбалар туралы. «Мұғалімнің шығармашылығы: өзіндік бағдар, даму, нәтиже» тақырыбындағы пікір алмасу сағаты. Жобаны білім беру ұйымдарында талдау, бекітубарысында орындалатын жұмыстар: өнімді рәсімдеу, пікірлер талаптары және оларды алу.
8 тарау. Әдістемелік-ақпараттық бөлім.
Шығармашылық жобалар тақырыптарының тізімі:
- Оқулық басылымдарына қойылатын гигиеналық нормативтер қандай?
- Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметін ұйымдастыру жолдары.
- Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру жолдары.
- Оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендері мен оқу-әдістемелік құралдарын әзірлеу, оларға сараптама, сынақ өткізу және мониторинг жүргізу, оларды басып шығару.
- Авторлық бағдарламалар қажеттілігі неде?
- Авторлық бағдарламаның әзірлеу технологиясы.
- Рецензия алу. Ішкі, сыртқы рецензия. Әдістемелік кеңес, әдістемелік бірлестікте талқылау.
- Авторлық құқықты сақтау.
- Кітап палатасымен байланыс жасау.
- Білім беру бағдарламаларының мазмұны мен бағыттарына қарай жіктелуі.
- Авторлық бағдарламаның жалпы құрылымы.
- Кіріспе бөлімді жазудың ерекшеліктері.
- Авторлық бағдарлама жасаудағы құндылықтарды насихаттау жолдары.
- Бағдарламаның өмірлік маңызы, функционалдық сауаттылықты қалыптастырудағы ықпалын т.т. өзектіліктерін айқындай білу.
- Көзделген мақсатқа жетуді айқындау өлшемдері.
- Таңдау курстарын құрастырудың жолдары.
Оқытудың әдістері: Педагогикалық оқытудың белсенді әдістері, шағын топтардағы тәжірибелік жұмыстар, пікірталас, сұхбат-әңгімелер, рефлексия, таныстырылымдар, іскерлік ойындар, семинар, онлайн диагностика, тапсырмалар т.б.
Тыңдаушылардың алған білімін бақылауды жүргізу, кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау жүйесі ( Б.Блум таксономиясы бойынша) нақты ұсынылған өнім сапасына байланысты айқындалады.
Курстан кейінгі қолдау
Курстан кейінгі қолдау жүйесі білім беру ұйымдарының жетекшілерін сүйемелдеу шаралары куратор (оқытушы) арқылы кеңес беру курстары, онлайн-іс-шаралар, әдістемелік алаңдар әртүрлі байланыс құралдарын (электрондық пошта, мессенджерлер, әлеуметтік желілер (Facebook, WhatsApp және т.б.), сервистер (Google-Duo, Hangouts және т. б.) Интернет-платформаларын қолдану арқылы жүзеге асырылады.
Жобамен тақырыптар:
- Авторлық бағдарлама жазу және әдістемелік қызметтің рөлі мен маңызы (дөңгелек үстел).
- Шығармашылық жұмыстың маманның кәсіби өсу динамикасына ықпалы (тренинг).
- Педагогтің авторлық жұмыстарды әзірлеу, ұсыну қызметін ұйымдастыру шеберлігі мен шығармашылық қызметін қалыптастыру бағыттары (шебер –класс).
- Әдіскер – мектептің айнасы (конференция).
10 тарау. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі
- Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 10 маусымдағы N 6-I Заңы.
- 12 жылдық мектепте бейіндік оқытуды ұйымдастыру (эксперимент). Әдістемелік құрал. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2013. – 87 б.
- Оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендері мен оқу-әдістемелік құралдарын әзірлеу, оларға сараптама, сынақ өткізу және мониторинг жүргізу, оларды басып шығару жөніндегі жұмысты ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 24 шілдедегі № 344 Бұйрығы.
- Оқулық басылымдарына қойылатын гигиеналық нормативтерді бекіту туралы Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 19 тамыздағы № 611 бұйрығы.
- Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы N 583 Бұйрығы.
- Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесін бекіту туралы
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 21 желтоқсандағы N 644 Бұйрығы.
- Балаларға қосымша білім беру жүйесінде әдістемелік өнімдерді әзірлеу жөніндегі әдістемелік нұсқаулар [Мәтін]: Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығының әдістемелік кеңесінде қаралып, баспаға ұсынылған // Қосымша білім және тәрбие Внешкольник Казахстана.- 2011.- №4.- Б.3-23.
- Дарынды балаларға арналған мамандырылған мектептер мұғалімдерінің ғылыми — зерттеушілік жұмыстарының тәжірибелері [Мәтін] = Опыт научно-исследовательской работы учителей специализированных школ для одаренных детей.- Астана: Дарын, 2005.- 248б.
- Совет-Хан Ғаббасов «Ұрпақ тәрбиесінің жаңа ілімі», Алматы: Алматыкітап, 2014.
- Ө. Тілеуқабылұлы, «Шипагерлік баян» — Араб қарпінен көшіргендер – К.Елемес, Д.Мәсімхан. – Алматы: Жалын, 1996.15,43-б.
- М. Қозыбаев «Ежелгі бірлікті аңсаған» // Қазақтың ата заңдары – Алматы, 2003. — б 254.
- Қ.Жарықбаев, С.Қалиев «Қазақ тәлім-тәрбиесі» Алматы, Санат, 1995 ж.
- Мұғалімге арналған нұсқаулық, 2017 ж., — Астана.
- М.Жұмабаев «Шығармалар» Алматы, Білім, ІІ-ІІІ том, 1996 ж.
- Әбенбаев С.Ш. «Тәрбие теориясы мен әдістемесі» – Алматы: Дарын, 2004
- А. Нүсіпоқасұлы, Ә. Жапарұлы. «Ағаш бесіктен жер бесікке дейін: Халықтық дәстүр тәрбиесі» – Алматы: «Өнер», 2011, 140 б.
- Ж.Ә.Мақатова, А.Қ.Дүйсенбаев «Тәрбие теориясы мен әдістемесі», оқу-әдістемелік кешен, Алматыкітап – 2014, 184 б.
- Берік Қаматай, «Қазақ ұрпағы үшін неге жанын қиған?» мақаласы, http://islam.kz сайты.
- http://alashainasy.kz/alashuni/alemdeg-en-kanyi-taza-ult—kazak-tarihi-etnografiyalyik-payyim-61110/.
- Т.Дайрабай, «Сырдың сырлы сыры», мақала.
- Бақытжол Кәкешұлының мақаласы, http://www.inform.kz.
- http://www.akjolgazet.kz/
- http://www.inform.kz/kz/magzhan-zhumabaev-ult-tarbiesi_a2871153
- zharar.com.
- Уикипедия – ашық энциклопедиясынан алынған мәліметтер.
- «Қазақ әлемі.» Ақселеу Сейдімбек. Алматы 1986 ж.
- «Қазақ әдебиеті энциклопедиялық анықтамалық», Аруна б., Алматы қ., 2015 ж.
- «Қосымша білім беру жүйесінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару», Г.Қажиева. әдістемелік құрал, Алматы- 2016.
- Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығы ақпараттары.